loading...
♥♥عاشقانه♥♥
۩pǟҐ刀Ïǟ۩ بازدید : 153 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (2)

موخام داستان اشنایمون رو بهتون بگم:

نمیدونم از کجاش شروع کنم ولی خب میگم .......روزای اخر امتحانات بود خرداد ماه من امسال اولین بار بود پام باز میشود ب جامعه ی مجازی خب ی سال تو سینا چت بودم اخرای سال ادمین روم یا همون امیر عباس که الان عشقم شده ب لاو داداشیم گفت که من پونی رو میخوام خیلی دختر خوبی هستش و از این حرفا _(لاو یکی از مدیرای چت بود )لاو به من نگفته بود که امیر از من خوشش میاد من ب همه پسرا میگفتم داداش فقط با امیر عباس شوخی میکردم ولی بعدش میگم داداش شوخی کردم بببخشید خلاصهمنو لاو تو یکی از اتاقی چت بودیم داشتیم شوخی میکردیم لاو داشت میگفتم من یکی رو دوس دارم وغیره......که امیر عباس اومد داخل خصوصی من گفت با علی خوش میگذره؟من پریدم گفتم چطور دارم با داداشم میحرفم..گفتش ی چیزی بگم..بهش گفتم بگو اق مدیر؟گفتش هیچی وللش ..میخوای ناظر بشی؟گفتم خب کی دوس نداره ناظر بشه.؟!گفت واسه اینکه مدیر بشی تا همیشه از هم اطلاع داشته باشیم باید شماره همه دیه رو داشته باشیم.من گفتم میخوای بزنگی بهم فوت کنی؟هیچی دیه باهم خندیدیم.بعدش گفتم نمیشه اینطوری من باشه من شماره ندم بعد دیدم بهش برخورد گفت من که نمیخام مزاحمت بشم بعد ی خورده حرفموشداونم ناراحت شدش..منم شمارش که پایین چت گذاشته بودبرداشتم بهش اس دادم ببخشیداینطوری باهات حرفیدم ...گفت اکشال نداره منم ازت معذرت میخوام...بهش گفتم داری چیکار میکنی گفت دارم فکن میکنم گفتم ب چی گفت ب تو و لاو (فکرد منولاو باهم دوستیم)گفتم چرا ب منو لاو گفت اخه داخل اتاق پایین داشتی بهش میگفتی عشقمو جیگرمو از این حرفا من پریدم بهش گفتم ما داشتیم شوخی میکردیم میتونی بری تاریخچه بخونی گفتش که خوندمش کلشو ..بعد بهم گفت که پونی خانوم شما کسی رو دوس داری گفتم قبلا بود ولی الان نه کسی نیست گفت منم قبلا بود گفت میتونم بیشتر اشنا شم گفت من ی کسی رو میخوام مث شیر پشتم باشه هم دمم باشه عاشقم باشه ی قدم برام برداره براش برمیدارم خب منم همین کسو میخواستم هر دختری همچین پسریو میخواد که پسر عاشقش باشه امیر عباس یهم گفت تو هم دمم میشی باهم تا اخر عمر میمونی من اولش ی خورده چیز بودم نمیدونستم چی بگم اخه...بعد با اجیم گفتم اینطوری قضیه بعد نیم ساعت گفت چی شد جواب ندادین نکنه منو قابل ندونستین منم گفت نه اخه نمیدونم چی بگم گفت هرچی دوس دارید بگید من الان دوماه دنبالتونم البته بیشتر دوماه وغیر...کلی حرف زد برام منم اخرش قبول کردم که باهاش باشم از فردای اون شب من شدم دوس دختر امیر عباس ب کل خانوادش گفته بود من این دخترو میخوام رفتهبود شمال خونه فامیل گفته بود من این دخترو میخوام ی هفته بعد دوستیمون من با کل خانوداش حرفیدم خانودای خوبی داره خودشم پسر خوبیه خلاصه منو امیر تا الان باهمیم که کلی اتفاق افتادکه براتونمیگم فعلا اشنایمون اینطور بودش که گفتم......

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازنینم*** در تاریخ 1393/08/15 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

خخخ مریم باحال بود
بوووووووووووووووووووووووووس
پاسخ : بوسسسسسسسسسسسسسسس اجی جونممممممممم

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir
پاسخ : اوکی....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ سلام دوستان .......خوش اومدید.......اومید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد...این اولین وب من هستش..... قربون همتون......... ***_________*-:¦:-*___0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ….♥ …..♥ …♥ ..♥ ..♥ ….♥ …….♥ ………♥ ………..♥ …………..♥ …………….♥ ………………♥ ………………..♥ ………………….♥ ……………………♥ ………………………♥ ………………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………..♥ ……………………………….♥ …………………………………♥ …………………………………♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ …..♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥………………♥ ……………….♥………………..♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ …………………….♥ ………………♥ ………….♥ …….♥ …♥ .♥………………………..♥….♥ ♥……………………..♥………..♥ .♥………………….♥…………….♥ ..♥……………….♥………………♥ …♥………………………………♥ …..♥…………………………..♥ ……..♥…………………….♥ ………..♥……………….♥ …………..♥…………..♥ ………………♥…….♥ …………………♥..♥ *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ….♥ …..♥ …♥ ..♥ ..♥ ….♥ …….♥ ………♥ ………..♥ …………..♥ …………….♥ ………………♥ ………………..♥ ………………….♥ ……………………♥ ………………………♥ ………………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………..♥ ……………………………….♥ …………………………………♥ …………………………………♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ …..♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥………………♥ ……………….♥………………..♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ …………………….♥ ………………♥ ………….♥ …….♥ …♥ .♥………………………..♥….♥ ♥……………………..♥………..♥ .♥………………….♥…………….♥ ..♥……………….♥………………♥ …♥………………………………♥ …..♥…………………………..♥ ……..♥…………………….♥ ………..♥……………….♥ …………..♥…………..♥ ………………♥…….♥ …………………♥..♥

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir



RoyayeKhis.ir

























اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 9,733
  • بازدید کلی : 36,401
  • کدهای اختصاصی
    عشقممممممممممممم
    عاشقتم عشقم .........تا اخر عمرم عاشقتم ..............تو زندگی منی ...........عمر منی ...............عاشقانه ترین عشق من امیر عباس ............بوس رو لبای نازش

    ولنتاین مبارک عباس

    ولنتاین مبارک عشقم

    .....

    عکس ها و تصاویر متحرک لب و بوسهعکس ها و تصاویر متحرک لب و بوسهعکس ها و تصاویر متحرک لب و بوسه

    عکس ها و تصاویر متحرک عاشقانه | Love Gifs